Ogłoszenia parafialne (sekty pod wezwaniem Sexty)

OGŁOSZENIA PARAFIALNE (sekty pod wezwaniem Sexty):

Wstyd mi. Ale znów dużo się działo. Wyszłam za mąż, takie tam.

Kochani autostopowicze, przedstawiam ostatni rozdział Drogi.

INFO_NUMBER_2:

ZAPRASZAM NA NOWĄ WILCZĄ HISTORIĘ,
ZAPRASZAM NA TAGGED# MONSTERES

czwartek, 24 września 2015

Post się pisze.

Post się pisze, a na znak, że żyję i nie opierdalam się aż tak bardzo, posyłam Kirasia, niech za mnie przeprasza :P

jest franca zle powycinana, ale na jego premiere (czyli takie glowne show w jego wydaniu) dopicuje go, I promise! ale poza tym, mysle, ze jest juz finished ;)

8 komentarzy:

  1. O pacz! Czytasz mi w myślach, bo właśnie wbiłam, żeby Cię ochrzanić, że nadal nic nie ma. A tu Kiraś. Hoho. No ładnie, widzę, że udało Ci się go dokończyć. Ale Kirasiem oczu nikomu nie zamydlisz, my rozdział chcemy do jasnej ch...anielki. Masz czas do soboty. Inaczej... kh...

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja yebie...
    O ja... Człowiek wraca z urlopu... I takie o! Pacz, nie mogę się napaczyc na to cudo. Wgl ja pierdolę! Tris musi mi napisac tego shota Lax Lisanna bo zasłuzyłam sobie na to. I kurwa... WILCZYY!! GRIMM!! KURWAA!!
    Jutro, o godzinie 11.00 mojego czasu się tu pojawiam. I, kurwa, przysięgam, ze nadrobię zaległości w ciągu całego dnia. Jednego! Co się oczywiście łączy z pianiem nad Twoim geniuszem. Kurwa, jutro! I jeśli nie, zabijesz Ulquiorrę i Rhan, ale wcześniej zrobisz, ze się znienawidzą! Tak masz zrobic! To będzie moja kara, jak se, kurwa, ultimatum nie postawie, to nikt tego za mnie nie zrobi! I Rhan ma zginąc sama, opuszczona przez wszystkich, jako zdrajczyni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. deal, so.

      >;-> (<--wyszczerz podjebany szóstemu)

      chujowo bo polprzezroczystosc nie wlazla , moze tlo za ciemne ale dopicuje kirasia. ale thx! cieszy, ze sie podoba :)

      i serio. wracaj do mnie ale nastana zaiste mroczne ciezkie czasy. dla Rhan. kiras radzi sobie w nienawidzeniu. a to chyba nie jest jeszcze najgorsza rzecz na jaka go stac. nie wiem juz czym Cie straszyc, ale, ale! Tym razem jestem powazna. wszystko dzieje sie verrry serrriously.

      Usuń
    2. No i wuj, nie wię, czego się spodziewać, nie mniej wracam. Jestem tu i zaraz nadrabiam. Boże, Kiraś musi zrobić rewoltę, bo nie byłby sobą. I wgl nie podoba mi się, że te mroczne ciężkie czasy nastaną. Znaczy tak, ale nie. Znając Twoje talenty i umiejętności pewnie yebnę jak przeczytam co tam szykujesz i się nie podniosę. W ogóle co robi Feniks? Bo tak tylko przypomnę, że Nieudanych dalej się nie doprosiłam.

      Usuń
    3. specjlanie dla Cb zaktualizowalam spis tresci wiec nie zrob ze mnie głupka! :D

      tak dobrze Cię widzieć, jędzo. ;*

      jak tylko się uporasz z Drogą zaczynam szturm na Twoje blogi. I przysięgam, że jak Ty tam czegoś nie napiszesz, to ja to zrobię, A nie chcesz ujrzec dzieła tego bezczeszczenia. hyhy.

      Usuń
    4. Sprawdzam Twoją kurdę czujność :D
      Nie wpadaj na blogi, nie warto.

      Usuń
    5. na pewno nie zostal ci jeszcze jeden, ostatni? ;P widze tylko powiadomienia, PRZECZYTAM JAK WROCE ;D

      Usuń